سلام به همه دوستان و امیدوارم سال نو رو سرشار از شادی وشور و هیجان شروع کرده باشید.
اول باید ازخانم غلامحسین زاده و آقای بهادری برای حضور فعال و موثرشون توی برنامه ها و همکاری بسیار خوبشون با کمیسیون تشکر کنم و به اطلاع برسونم:
در پی پست "فراخوان همکاری" تعدادی از بچه ها میخواستن که جلسه ی توجیهی نحوه همکاری با انجمن رو برگزار کنیم. هدف اصلی این جلسه آشنایی با برنامه های انجمن هست برای اونهایی که دوست دارن سال های آینده مدیریت این برنامه ها رو به عهده بگیرن.
هدف دوم اینکه بیان کنیم هیئت رییسه ی انجمن بهبهانی ها از کمیسون دانشجویی چه توقعاتی داره و توی این سال هایی که گذشت چقدر از این توقعات بر آورده شد.
هدف سوم اینکه از نظرات بچه ها برای بهتر کردن و البته مفید تر کردن این برنامه ها استفاده کنیم. در واقع یه نظر خواهی از بچه هایی که با ذهن تازه و فکر آزاد میتونن خیلی به ما کمک کنن.
به اضافه اینکه یه نظر سنجی هم هستُ با موضوع اینکه: "آیا بعد از اتمام دوره تحصیل خود مایلید برای زندگی به بهبهان برگردید یا خیر". البته یه جواب احتمالی دختر ها این باشه که ما تا ازدواج نکردیم باید در کنار خانوادمون باشیمُ ولی منظور ما از طرح این سوال اینه که "آیا بهبهان رو شهر متاسبی برای زندگی میدونید یا نه"؟ و مهمتر اینکه:"""چرا؟"""
پس از همه ی شما دوستان عزیز به خصوص و به خصوص ورودی های ۸۸ و ۸۷ دعوت میکنم در این جلسه شرکت کنید. ارائه ی این موضوع با بنده است.
تاریخ: ۹/۲/۸۹
مکان: دفتر مرکزی انجمن بهبهانی های مقیم تهران و کرج با آدرس- میدان انقلاب- خیابان آزادی- رو به روی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران- ساختمانن کاوه- بلوک ۳- طبقه ۴- واحد ۱۳۸
اگه با اتوبوس تندرو میاید استگاه دکتر قریب پیاده شید.
از دیدین همتون خوشحال میشم.