پارک چیتگر

اردوی این هفته انجمن = پارک چیتگر

مکان وزمان تجمع : مترو صادقیه ساعت 9 صبح



انگار تاریخ جلسه توجیحی هم تغییر کرده!


پ.ن: بازم که تاریخش مشکل داره! 2/2/89 هستش نه 88!!!

پ.ن 2: یه توضیح بدم! دیشب آقای سعیدان به من اسمس زدن که در مورد اردوی کلک چال تو وبلاگ بنویسم و منم اطاعت کرده و  نوشتم! امروز ظهر حوالی ساعت 1 ایشون با من تماس گرفتن و گفتن به خاطر اصرار بچه ها اردو تغییر کرد و میریم چیتگر! منم همون موقع رفتم سایت دانشکده و پست رو عوض کردم! در مورد جزئیات برنامه هم متاسفانه هیچ اطلاعی ندارم!

ببخشید اشتباه شده! تصحیح بفرمایید...

سلام.

از توجهتون ممنون! ولی بین خودمون بمونه...

ویه تصحیح توی تاریخ جلسه:

جلسه توجیهی نحوه همکاری با کمیسیون دانشجویی

 پنجشنبه ۲/۲/۸۸

ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر

جلسه توجیهی برای ادامه ی همکاری با کمیسیون

سلام به همه دوستان و امیدوارم سال نو رو سرشار از شادی وشور و هیجان شروع کرده باشید.

اول باید ازخانم غلامحسین زاده و آقای بهادری برای حضور فعال و موثرشون توی برنامه ها و همکاری بسیار خوبشون با کمیسیون تشکر کنم و به اطلاع برسونم:

در پی پست "فراخوان همکاری" تعدادی از بچه ها میخواستن که جلسه ی توجیهی نحوه همکاری با انجمن رو برگزار کنیم. هدف اصلی این جلسه آشنایی با برنامه های انجمن هست برای اونهایی که دوست دارن سال های آینده مدیریت این برنامه ها رو به عهده بگیرن.

هدف دوم  اینکه بیان کنیم هیئت رییسه ی انجمن بهبهانی ها از کمیسون دانشجویی چه توقعاتی داره و توی این سال هایی که گذشت چقدر از این توقعات بر آورده شد.

هدف سوم اینکه از نظرات بچه ها برای بهتر کردن و البته مفید تر کردن این برنامه ها استفاده کنیم. در واقع یه نظر خواهی از بچه هایی که با ذهن تازه و فکر آزاد میتونن خیلی به ما کمک کنن.

به اضافه اینکه یه نظر سنجی هم هستُ با موضوع اینکه: "آیا بعد از اتمام دوره تحصیل خود مایلید برای زندگی به بهبهان برگردید یا خیر". البته یه جواب احتمالی دختر ها این باشه که ما تا ازدواج نکردیم باید در کنار خانوادمون باشیمُ ولی منظور ما از طرح این سوال اینه که "آیا بهبهان رو شهر متاسبی برای زندگی میدونید یا نه"؟ و مهمتر اینکه:"""چرا؟"""

پس از همه ی شما دوستان عزیز به خصوص و به خصوص ورودی های ۸۸ و ۸۷ دعوت میکنم در این جلسه شرکت کنید. ارائه ی این موضوع با بنده است.

تاریخ: ۹/۲/۸۹

مکان: دفتر مرکزی انجمن بهبهانی های مقیم تهران و کرج با آدرس- میدان انقلاب- خیابان آزادی- رو به روی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران- ساختمانن کاوه- بلوک ۳- طبقه ۴- واحد ۱۳۸

اگه با اتوبوس تندرو میاید استگاه دکتر قریب پیاده شید.

از دیدین همتون خوشحال میشم.

مروری بر خاطرات (از مهر88 تا اسفند88)

چقدر زود گذشت.........

چه خاطراتیبحث هامون,خنده هامون,کوهنوردی هامون,خستگی هامون,بساط صبحانه و ناهارمون

پانتومیم ها و شعرهای بهبهانی مون و جدیدا رپ,

وتوی غربت باهم بودن و یکی بودنمون و فراموش نکردن شهر و دیارمون

و در آخر عکسامون, تنها چیزی که از اون روزا و از اون لحظات برامون مونده.......

وهمه ی اون چیزهایی که گذشت......

اما خوش گذشت و می گذره و خواهد گذشت.امیدوارم هر سال بهتر و به یادموندنی تر از سال قبل بشه.

امیدوارم تک تک بچه ها برای ارتقاء و پیشرفت بهبهان تلاش کنند.

همراه با آرزوی موفقیت

Photo052

جلسه معارفه         ۸۸/۷/۲۴                                             

 

31072009455

گلابدره (۱)       ۸۸/۸/۱

 

کلکچال         ۸۸/۹/۲۷

 

شب یلدا         ۸۸/۹/۳۰

 

موزه نیاوران         ۸۸/۱۰/۱۱

گلابدره(۲)          ۸۸/۱۲/۷

دارآباد         ۸۸/۱۲/۱۴

باغ وحش ارم          ۸۸/۱۲/۲۱

 

برگشت به بهبهان(قبل از عید)اما از بازی های پانتومیم عکس نگرفتیم(حیف)۸۸/۱۲/۲۴

اگه بچه ها موافق باشن یکی دو عکس از هر اردو رو توی پست مربوطه می زنیم

و یک خاطره ی مختصر از هر کدوم.البته از سال ۸۹ به بعد....

نظرت چنن ؟?؟?؟?؟?؟?؟?

اخبار(با تاخیر)

دریک همایش از ۳۴ نفر از برترینهای کنکور (۸۸) بهبهان و حائز رتبه های زیر ۱۰۰۰ کشوری و منطقه ای  تجلیل شد.

رتبه های کسب شده در کنکور ۸۸ بهبهان:

۱۴ رتبه ی زیر ۱۰۰۰ کشوری

۱۴ رتبه ی زیر ۱۰۰۰ منطقه ای

و ۶ تا سهمیه شاهد

در مجموع ۱۱۷۳ نفر از قبول شدگان بهبهان:

۴۰ نفر در رشته ی حقوق

۳۵ نفر در رشته ی پزشکی

۲۸۷ نفر در رشته های مهندسی

پذیرفته شده اند.

بهبهان با ۷۲٪ قبولی رتبه ی اول را در استان به خود اختصاص داده است.

همچنین در کسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ نیز باز هم رتبه ی اول را به خود اختصاص داده.

واین باعث افتخار ما بهبهانی هاست.

برنامه کوهنوردی انجمن

زمان:یکشنبه  ـ ۸۹/ ۱/ ۸

مکان:تنگ سولک (امیدوارم اشتباه ننوشته باشم)

برگزار می شود.

آوردن همراه مانعی ندارد.

برای تدارک برنامه به آمار دقیق نیاز داریم.در صورتی که قصد شرکت در برنامه دارید تعداد افرادی که همراه دارید را به شماره زیر اس ام اس بزنید.

۰۹۱۶۳۷۲۶۸۶۴

محل و زمان تجمع:رو به روی فرهنگسرای بهبهانیان ـ صبح ساعت ۶:۳۰(رسمی)

به دلیل بعضی از مشکلات مخابراتی و.... اس ام اس اردو به بعضی از دوستان نرسیده.پس لطفا برنامه را به هر کسی که میشناسید اطلاع بدید.

(در ضمن تنگ سولک خیلی قشنگه و آثار باستانی هم داره آخه من امروز اونجا بودم واقعا دیدنی بود پس بیاین تا ضرر نکنید)

بازم آرزو می کنم که خوش بگذره...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

واین هم از عکس دسته جمعی که البته همه نیستن

IMG_0793

 

برنامه کوهنوردی انجمن

زمان:یکشنبه  ـ ۸۹/ ۱/ ۸

مکان:تنگ سولک (امیدوارم اشتباه ننوشته باشم)

برگزار می شود.

آوردن همراه مانعی ندارد.

برای تدارک برنامه به آمار دقیق نیاز داریم.در صورتی که قصد شرکت در برنامه دارید تعداد افرادی که همراه دارید را به شماره زیر اس ام اس بزنید.

۰۹۱۶۳۷۲۶۸۶۴

محل و زمان تجمع:رو به روی فرهنگسرای بهبهانیان ـ صبح ساعت ۶:۳۰

به دلیل بعضی از مشکلات مخابراتی و.... اس ام اس اردو به بعضی از دوستان نرسیده.پس لطفا برنامه را به هر کسی که میشناسید اطلاع بدید.

(در ضمن تنگ سولک خیلی قشنگه و آثار باستانی هم داره آخه من امروز اونجا بودم واقعا دیدنی بود پس بیاین تا ضرر نکنید)

بازم آرزو می کنم که خوش بگذره