زمان:یکشنبه  ـ ۸۹/ ۱/ ۸

مکان:تنگ سولک (امیدوارم اشتباه ننوشته باشم)

برگزار می شود.

آوردن همراه مانعی ندارد.

برای تدارک برنامه به آمار دقیق نیاز داریم.در صورتی که قصد شرکت در برنامه دارید تعداد افرادی که همراه دارید را به شماره زیر اس ام اس بزنید.

۰۹۱۶۳۷۲۶۸۶۴

محل و زمان تجمع:رو به روی فرهنگسرای بهبهانیان ـ صبح ساعت ۶:۳۰(رسمی)

به دلیل بعضی از مشکلات مخابراتی و.... اس ام اس اردو به بعضی از دوستان نرسیده.پس لطفا برنامه را به هر کسی که میشناسید اطلاع بدید.

(در ضمن تنگ سولک خیلی قشنگه و آثار باستانی هم داره آخه من امروز اونجا بودم واقعا دیدنی بود پس بیاین تا ضرر نکنید)

بازم آرزو می کنم که خوش بگذره...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

واین هم از عکس دسته جمعی که البته همه نیستن

IMG_0793