فرم عضویت

یه فرم عضویت آنلاین طراحی کردیم واسه انجمن

به جای فرمای کاغذی طاقت فرسا! که بعدا وارد کامپیوتر میکردیم!

لینکش رو هم اینجا میذارم هم تو لینک های وبلاگ

لطفا پرکنید!

فرم عضویت کمیسیون دانشجویی انجمن بهبهانی های مقیم مرکز

 

معارفه یا مجمع عمومی!؟! مساله این است!

سلام بچه ها!

درسته نهم مهرماه رفتیم اردو! (درکه!) ولی برنامه های انجمن(کمیسیون دانشجویی) در این نیمسال تحصیلی رسما از جمعه این هفته و با جلسه معارفه است! جلسه احتمالا ساعت ۳ بعداز ظهر شروع میشه! باز هم منتظر پیامک! های بچه های هیئت رئیسه باشید!

بیاین!

از اونجایی که من ارباب حلقه ها! (مدیر حلقه های مطالعاتی!) (میدونم این اصطلاح رو قبلا استفاده کردم و سوخته ولی ...!) هستم!  دارم رو برنامه هایی کار میکنم!!! که امسال به عنوان جلسه فرهنگی  علاوه بر حلقه مطالعاتی برگزار کنیم.

یکیش صندلی داغه که از چند ماه پیش پیشنهادش رو داده بودیم!

 و دیگه جلسات novel  خوانی هستش! ) (مفید واسه ورودی جدیدا! و کسایی که فک میکنن تو زبان و خوندن text مشکل دارن!)

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هم هستیم!

حالا در موردشون تو جلسه معارفه بیشتر توضیح میدم!

داشت یادم میرفت! آدرس!: یادداشت کنین!

 

دفتر انجمن بهبهانی های مقیم تهران و کرج

به آدرس: تهران- خیابان آزادی- روبه روی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران-

ساختمان کاوه- طبقه ۴- واحد ۱۳۸-(اگه با اتوبوس تندرو میاین ایسگاه دکتر قریب پیاده شید.)

تاریخ: ۳۰ مهر ۸۹

 

اردو اردو اردو!!

سلام دوستان!

شروع نیمسال تحصیلی جدید رو به همتون تبریک میگم!

در آخرین اخبار رسیده از سرویس های اطلاعاتی مشخص شده که هیئت رئیسه یه سری تحرکات مشکوک داشته اخیرا! و خبرها حاکی از اونه که این هفته جمعه ۹ مهرماه ۱۳۸۹ یه اردو خواهیم داشت!

مکانش بعدا اعلام میشه! چون هنوز تصمیم گیری نشده در موردش! منتظر sms بچه های هیئت رئیسه باشید!

بازم تذکر میدم! در مورد مکان اردو منتظر پیامک بچه های هیئت رئیسه باشید! احتمالا تا چهارشنبه مشخص میشه! 

به به به به!!

مشخص شد!

اولین اردوی انجمن به مقصد درکه است! محل جمع شدن میدان تجریش ساعت ۷ صبح! جمعه ۹/۷/۱۳۸۹ ساعت ۷ صبح!