مروری بر خاطرات (از مهر88 تا اسفند88)
چه خاطراتی
بحث هامون,خنده هامون,کوهنوردی هامون,خستگی هامون,بساط صبحانه و ناهارمون
پانتومیم ها و شعرهای بهبهانی مون و جدیدا رپ
,
وتوی غربت باهم بودن و یکی بودنمون و فراموش نکردن شهر و دیارمون
و در آخر عکسامون, تنها چیزی که از اون روزا و از اون لحظات برامون مونده.......
وهمه ی اون چیزهایی که گذشت......
اما خوش گذشت و می گذره و خواهد گذشت
.امیدوارم هر سال بهتر و به یادموندنی تر از سال قبل بشه.
امیدوارم تک تک بچه ها برای ارتقاء و پیشرفت بهبهان تلاش کنند.
همراه با آرزوی موفقیت![]()

جلسه معارفه ۸۸/۷/۲۴

گلابدره (۱)
۸۸/۸/۱

کلکچال ۸۸/۹/۲۷

شب یلدا ۸۸/۹/۳۰

موزه نیاوران ۸۸/۱۰/۱۱

گلابدره(۲)
۸۸/۱۲/۷

دارآباد ۸۸/۱۲/۱۴

باغ وحش ارم ۸۸/۱۲/۲۱

برگشت به بهبهان(قبل از عید)اما از بازی های پانتومیم عکس نگرفتیم(حیف)۸۸/۱۲/۲۴
اگه بچه ها موافق باشن یکی دو عکس از هر اردو رو توی پست مربوطه می زنیم
و یک خاطره ی مختصر از هر کدوم.البته از سال ۸۹ به بعد....
نظرت چنن ؟?؟?؟?؟?؟?؟?
این وبلاگ توسط کمیسیون دانشجویی انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج زیر نظر انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج نوشته می شود. هدف ما اطلاع رسانی به دانشجویان همشهری و تعامل ایشان با کمیسیون دانشجویی و شرکت ایشان در برنامه های اجرایی-علمی-فرهنگی-تفریحی است.