چقدر زود گذشت.........

چه خاطراتیبحث هامون,خنده هامون,کوهنوردی هامون,خستگی هامون,بساط صبحانه و ناهارمون

پانتومیم ها و شعرهای بهبهانی مون و جدیدا رپ,

وتوی غربت باهم بودن و یکی بودنمون و فراموش نکردن شهر و دیارمون

و در آخر عکسامون, تنها چیزی که از اون روزا و از اون لحظات برامون مونده.......

وهمه ی اون چیزهایی که گذشت......

اما خوش گذشت و می گذره و خواهد گذشت.امیدوارم هر سال بهتر و به یادموندنی تر از سال قبل بشه.

امیدوارم تک تک بچه ها برای ارتقاء و پیشرفت بهبهان تلاش کنند.

همراه با آرزوی موفقیت

Photo052

جلسه معارفه         ۸۸/۷/۲۴                                             

 

31072009455

گلابدره (۱)       ۸۸/۸/۱

 

کلکچال         ۸۸/۹/۲۷

 

شب یلدا         ۸۸/۹/۳۰

 

موزه نیاوران         ۸۸/۱۰/۱۱

گلابدره(۲)          ۸۸/۱۲/۷

دارآباد         ۸۸/۱۲/۱۴

باغ وحش ارم          ۸۸/۱۲/۲۱

 

برگشت به بهبهان(قبل از عید)اما از بازی های پانتومیم عکس نگرفتیم(حیف)۸۸/۱۲/۲۴

اگه بچه ها موافق باشن یکی دو عکس از هر اردو رو توی پست مربوطه می زنیم

و یک خاطره ی مختصر از هر کدوم.البته از سال ۸۹ به بعد....

نظرت چنن ؟?؟?؟?؟?؟?؟?