بهبهان سبز شد

سلام سلام سلاااااااااااااااام خدمت بچه های گل بهبهان .

نکته ی جالب اینجاست سلام به سرسبزی بهبهان.به زمستون پربرکتش به بهار زیبایی که درپیش داره.

بعداز چند سال بهبهان دوباره لباس سبز پوشید(امسال واقعا سال سبزی بود البته نه تنها برا بهبهان!)خوش به حال اونایی که با همه ی بارون های امسال با  زمین بهبهان سرود شادی خوندن .

خیلی وقتتون رو نمیگیرم .انشاالله که همگی بهار زیبایی در پیش داشته باشیم.

یک بار دیگه به همه ی بهبهانی ها به خاطر داشتن زمستون قشنگشون و بهار زیباترشون(بگوایشالا:ایشالا) تبریک عرض میکنم وبه بهبهان و بهبهانی ها افتخار میکنم.

یا علی

daryacheye chahmori

 

jadeye ghadime ahvaz

مخابرات قابل بخشش است؟؟؟

سلام به همه ی بچه های قدیمی و جدید الورود. امیدوارم فصل امتحانات رو با بهترین نتایج به پایان رسونده باشید.

علت اصلی که این پست رو گذلشتم معذرت خواهی بود ولی نه از طرف خودم.از اونجا که من مسئول اطلاع رسانی برنامه ها به دانشجو های قدیمیترم  روز چهارشنبه برای اطلاع برنامه توچال جمعه به همه اس ام اس زدم. یعنی تقریبا ۱۲۵ اس ام اس !!!! ولی متاسفانه مخابرات بدون هماهنگی با ما این ۱۲۵ اس ام اس ناقابل رو به مقصد نرسونده و همگی اونها از این برنامه بی اطلاع مونده بودن و حتی تعدادی شاکی شده بودن که چرا برنامه ای در پایان امتحانات نداریم...

بدین وسیله از تمام کسانی که شاکی هستند از طرف شرکت مخابرات معذرت خواهی میشود ولی قول داده نمیشود که تکرار نشود...

در آخر از کسانی که اعلام آمادگی کرده بودن که تو برنامه ها همکاری داشته باشن تشکر میکنیم. به زودی جلسه توجیهی و تقسیم وظایف رو برگزار  و از اونها دعوت خواهیم کرد.

برنامه های عید و بعد!

بازم  سلام! (با وجودی که فاصله این پست و قبلی چند دقیقه است فقط ولی واسه اینکه میگن سلام سلامتی میاره!! دوباره سلام میکنم!!)

امروز من و خانم غلامحسین زاده هم تو جلسه هیئت رئیسه بودیم! و از برنامه های انجمن اطلاع پیدا کردم!

انشاالله قراره واسه عید نوروز برنامه بازگشت همگانی به بهبهان داشته باشیم (طبق روال سالهای قبل کمیسیون دانشجویی انجمن) و اینطوری که من فهمیدم سالهای قبل خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش میگذشته تو اتوبوس!!

چون از همین حدودا!!! بلیت ها برای عید رزرو میشن واسه همین میخوان از همین الان یه آمار از بچه ها داشته باشن ببینن کیا میان و کیا نمیان! و میخوان بدونن چه تاریخی میتونن بچه ها بیان که واسه یه  تاریخی به اجماع برسنو بلیت بگیرن زمان پیشنهادی بچه ها ۲۴  اسفند (دقیقا روز قبل از ۴ شنبه سوری) بود ولی آقای قاسمی گفتن شاید بعضیا نخوان تا اون تاریخ بمونن به همین خاطر گفتن یه اطلاع رسانی بشه تا ببینیم کیا میخوان بیان و چه تاریخی میتونن بیان!

کلا از همین الان بگم ها! زودتر از ۲۲ اسفند نمیریم ها!!!! اصرار نکنین !!!

چون من تا اون روز امتحان دارم!!!!

راستی یادم رفت بگم! تو ایام عید هم تو بهبهان اردو داریم که میگفتن بیشتر از اردوهای اینجا خوش میگذشت!

اردوی توچال

سلام به همگی!

قراره جمعه ۹/۱۱/۱۳۸۸ برنامه اردوی توچال داشته باشیم زمان و مکان تجمع : جمعه صبح ساعت ۷ میدان تجریش روبروی امامزاده

تذکر: حتما کفش مناسب و یخ شکن و ..... همراه بیارین

اونایی که میخوان تا ایستگاه ۵ برن بالا حتما پول کافی برای برگشت با تله کابین رو همراهشون داشته باشن

اونایی که میخوان تا ایستگاه ۲ بیان حتما از قبل با مسئول اردو (آقای خادمی یا سعیدان) هماهنگ کنن تا از ایستگاه ۲ به صورت تیمی برگردن!

به پستی که بعدا از این میدم هم توجه بنمایید!!!

 

فراخوان همکاری

با سلام

از همه دانشجویانی که علاقه مند به همکاری در برنامه های کمیسیون دانشجویی شامل

- برگزاری اردو های تفریحی و هماهنگی آن

- برگزاری جلسات حلقه مطالعاتی با موضوع آزاد

- تشکیل گروه تحریریه برای نشریه انجمن

- تشکیل گروه برای راه اندازی وبسایت انجمن بهبهانی های مقیم تهران و کرج

هستند دعوت میشود زمینه علاقه مندی خود را اعلام کنند.

دوستانی که مایل به همکاری هستند نظر خود را به صورت خصوصی و با ذکر شماره تماس خود برای مدیریت بلاگ بفرستند.