بهبهان سبز شد
نکته ی جالب اینجاست سلام به سرسبزی بهبهان
.به زمستون پربرکتش به بهار زیبایی که درپیش داره.
بعداز چند سال بهبهان دوباره لباس سبز پوشید(امسال واقعا سال سبزی بود البته نه تنها برا بهبهان!)خوش به حال اونایی که با همه ی بارون های امسال با زمین بهبهان سرود شادی خوندن .
خیلی وقتتون رو نمیگیرم .انشاالله که همگی بهار زیبایی در پیش داشته باشیم.
یک بار دیگه به همه ی بهبهانی ها به خاطر داشتن زمستون قشنگشون و بهار زیباترشون(بگوایشالا:ایشالا) تبریک عرض میکنم وبه بهبهان و بهبهانی ها افتخار میکنم.
یا علی

daryacheye chahmori


jadeye ghadime ahvaz
این وبلاگ توسط کمیسیون دانشجویی انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج زیر نظر انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج نوشته می شود. هدف ما اطلاع رسانی به دانشجویان همشهری و تعامل ایشان با کمیسیون دانشجویی و شرکت ایشان در برنامه های اجرایی-علمی-فرهنگی-تفریحی است.