برنامه های عید و بعد!
امروز من و خانم غلامحسین زاده هم تو جلسه هیئت رئیسه بودیم! و از برنامه های انجمن اطلاع پیدا کردم!
انشاالله قراره واسه عید نوروز برنامه بازگشت همگانی به بهبهان داشته باشیم (طبق روال سالهای قبل کمیسیون دانشجویی انجمن) و اینطوری که من فهمیدم سالهای قبل خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش میگذشته تو اتوبوس!!
چون از همین حدودا!!!
بلیت ها برای عید رزرو میشن واسه همین میخوان از همین الان یه آمار از بچه ها داشته باشن ببینن کیا میان و کیا نمیان! و میخوان بدونن چه تاریخی میتونن بچه ها بیان که واسه یه تاریخی به اجماع برسنو بلیت بگیرن زمان پیشنهادی بچه ها ۲۴ اسفند (دقیقا روز قبل از ۴ شنبه سوری) بود ولی آقای قاسمی گفتن شاید بعضیا نخوان تا اون تاریخ بمونن به همین خاطر گفتن یه اطلاع رسانی بشه تا ببینیم کیا میخوان بیان و چه تاریخی میتونن بیان!
کلا از همین الان بگم ها! زودتر از ۲۲ اسفند نمیریم ها!!!!
اصرار نکنین !!!
چون من تا اون روز امتحان دارم!!!! ![]()
راستی یادم رفت بگم! تو ایام عید هم تو بهبهان اردو داریم که میگفتن بیشتر از اردوهای اینجا خوش میگذشت!
این وبلاگ توسط کمیسیون دانشجویی انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج زیر نظر انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج نوشته می شود. هدف ما اطلاع رسانی به دانشجویان همشهری و تعامل ایشان با کمیسیون دانشجویی و شرکت ایشان در برنامه های اجرایی-علمی-فرهنگی-تفریحی است.