اردوی نوروزی
۶ فروردین برگزار میشه
۶ صبح جلوی فرهنگسرا جمع شید!![]()
همراه هم میتونید با خودتون بیارید!![]()
هزینه: نفری ۲۵۰۰۰ ریال!![]()
آهان اگه میخواید بیاید زودتر به ما خبر بدید! (تعدادتون رو اعلام کنید!)
+ نوشته شده در چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ ساعت 11:20 توسط محمد بهادری
|
این وبلاگ توسط کمیسیون دانشجویی انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج زیر نظر انجمن بهبهانی های ساکن تهران و کرج نوشته می شود. هدف ما اطلاع رسانی به دانشجویان همشهری و تعامل ایشان با کمیسیون دانشجویی و شرکت ایشان در برنامه های اجرایی-علمی-فرهنگی-تفریحی است.